Thursday, January 29, 2009

a ton etoile

jaha, nu har jag missat dagens virtuella seminarie ocksa. satt alldeles valmaende pa costa coffee och hade det trevligt och gick hem lagom till mitt seminarie som borjade klockan 6. tyvarr hade jag alldeles glomt bort det dar att klockan 6 i sverige inte alls ar klockan 6 i england. och tvartom. sa det gick at skogen. som tur var var det bara ett inlednings-seminarie. men men, nu kanske jag har koll pa det dar med greenwich och dylikt i fortsattningen. jag vet inte om det basta med den dar videon ar karate-sparkandet eller det synkade juckandet precis innan. jakligt bra ar det hursomhelst.

man kan ju inte tro nar han springer runt med de sma franska barnen att han ska bli hustru-mordare om nagra ar, men det ar ju hursomhelst en mycket belle histoire d'amour, enligt franska mått mätt. undrar om typ o.j simpson ocksa ar en belle histoire d'amour. undrar om gaza-konflikten ar en belle histoire d'amour mellan israel och palestina. nej nu far jag nog sluta innan det gar for langt, hum hum.

for att hylla den dar 7-ars gransen lagger jag istallet upp lite ogongodis pa hur unga och valmaende vi en gang var.



/maja

No comments: