Sunday, February 01, 2009

sticky sticky bang bang

efter mer än 7 dagar uppe i dalarna är man tillbaka i stan. igår firades far min som fyllde 60 år. vi åt middag på restaurang i bromma för att sedan inta efterrätt hemma hos lindarna i spånga. mkt trevligt. bilderna jag tog var gräsliga så jag raderade alla. känns bättre nu men lite tomt.

imorgon ska jag lungröntgas vid odenplan igen, då måste man nästan klä av sig naken samt betala 200kr. sen får man inte ens se röntgenbilderna, det är lite fräckt. nu ska jag förbereda för ett seminarie som jag även har imorgon, ska presentera mitt val av ämne för mitt final assignment inom corporate social responibility. jag har idétorka så det blir kanske improvisation på seminariet.. ingen misstänker något. ahh, nu börjar ett av de bättre programmen på tv, "i survived a japanese game show". helt underbart men jag vill också vara med. måste titta. /fia



maja.. obehaglig bild du satte upp. välmående ja.

No comments: