Monday, January 26, 2009

Brideshead Revisited

.. maja, maja.. jag tycker mig märka en viss cynism i ditt inlägg, varför denna känslokalla livsåskådning? jag tror att det är canters fel och den negativa luft du inandas, producerad av biskopen själv och tescos massutsläpp. på tal om kyrkan och dess inflytande vill jag rekommendera dig att se brideshead revisited elr en förloras värld som titeln är på svenska. det kan kanske liva upp!? de centrala teman i filmen är katolicismens makt och engelsk överklassens fall. det må låta något banalt men jag såg den nu i helgen för andra gången (första gången var med bror min på sture i oktober). jag tror även du kommer fall för en av huvudrollskaraktärerna.. han är mörk, konstnärlig och väger högst 50kg.nu ska iaf jag, som fortfarande är student, skriva en liten uppsats om informations teknologins påverkan på relationsmarknadsföring. sen ska jag hosta lite mer, fortfarande sjuk men jag slapp lunginflammationen. besou /s

No comments: