Monday, January 26, 2009

idag är det måndag ja

titta på de små söta fåglarna, vad de dock inte vet är att kissen lurar i trädet. vad kissen inte vet är att caspian lurar innanför fönstret men eftersom jag stod och höll i en bulle samtidigt som kortet togs var caspianens uppmärksamhet riktad åt ett helt annat håll. jag är somsagt uppe i leksand för att andas ren luft och bli frisk. här är det mer snö än i tomteland och det ser ut att bara komma mer och mer. blir inte hostan bättre blir det nog till att stanna här tills på lörsdag då vi alla far ner för att fira far min som fyller 60 år. vi ska ses på hotell och skåla i champagne, kanske blir det även lite presenter.

malin, självklart jag kommentarkoll. finfint med nästa vecka, vi kan dricka öl och tala om svunna tider och ungdomsår. jag ska även spana efter martin kellerman åt majas vägnar, har sett honom smyga runt vid hornsgatan på jakt efter rocky-stories. jag har dock lite svårt för rocky, alldeles för rå och snuskig för min smak.

tillbaka till inlämningsuppgiften..

1 comment:

Anonymous said...

Håller med! Rocky är en imbecill mupp som man inte ens skulle vilja ta i med tång.