Wednesday, January 28, 2009

The vision was a masterpiece of comic timing, but you wouldn't laugh at all

hoho ang litteratur kanner jag mig bara tvungen att lanka till den har kronikan som jag laste for ett tag sen



den ar mycket rolig och talar om lasning som ett 'socialt tvång i klass med bantning, sopsortering och minskningen av koldioxidutsläpp'. haha. nu ska jag ga och scanna ett dokument pa stadsbibliotekets ("stad" ar mojligtvis lite malplacerat i sammanhanget, lokalbiblioteket mojligtvis) dator, och med tanke pa att datorerna ar inhandlade ca -95 lar det ta nagra timmar.


annars vill jag se benjamin buttons liv etc. ar den mojligtvis ute i sverige? hit kommer den inte forran ngn gang i februari, mystiskt nog. jag ser typ allt som innehaller cate blanchett. kanske inte sa originellt att hylla henne men jesus, vad hon ar snygg, pa ett egentligen ratt okonventionellt satt. och efter att ha sett "vicky christina barcelona" ar jag lite kar i penelope cruz ocksa. fast kanske bara som totalt nutty spanjorska. har lite svart for woody allens ibland styltiga repliker men den har filmen var bra. och fick mig sa klart att vilja aka till barcelona nagot oerhort. dromde till och med att jag var pa vag. argh.


oki im off!

No comments: