Saturday, February 07, 2009

vem smyger egentligen runt i dimman... ?

god morgon el liknande. idag är det dimma så in i norden, när jag vaknade kunde man knappt se ut.. en luddig, gosig och vit vägg var placerad framför mina fönster. förmiddagen har jag annars spenderat framför tv:n spanandes på utförsåkare, dvs tittande på vm från val-d'isère.. ahh la france me manque :-/. för drygt 6 år sedan var jag själv där i dalen åkandes skidor och för 2 år sedan i zillertal, österreich. i år blir det nog inget utomlands pga pengabrist men snart bor jag därnere och då.. svisch svisch.. brak. nu ska jag äta gröt och sedan jobba, jag tycker om att jobba lördagar ja. när mörkret har lagt sig måste jag ut och springa. förutom att löpning är befriande så ingår det även ett projekt jag håller på med. projekt grannen. återkommer om det. jetzt geht's los. a+

No comments: