Saturday, February 14, 2009

spader och hjärter

igår firade åsa och jag min uppsats + att det var fredag och att allt var rätt bra helt enkelt. under dagen lämnade cecilia och jag in uppsatsen för arkivering + att jag var på föreläsning med proventus' ceo. på kvällen, efter en springtur där jag letade utan resultat efter grannen, skulle jag välja kläder för kvällen ifråga. det gick illa.. jag slutade som en cowgirl. desperat slängde jag på mig ett par jeans, för att mildre cowgirl effekten. jag vet dock inte om det blev bättre. middagen intogs på 4 knop med crepes och du cidre. de små fransoserna sprang förvirrat omkring eftersom det som vanligt var överbokat. efteråt drack vi en drink på marie laveau och möte upp med daniel och johan. det var mysigt trots en dryg bartender.. vad hände med kamratpriserna jag än gång jag fick?

idag är jag trött som bilder förtäljer. jag ska inte visa mig ute, alla hjärtans dag

är en obehaglig dag. maja, jag känner mig som ett munsår.. stickande och ond. på tv visar de hur engelska tjockisar ska gå från sydkusten till skottland, sånt finns bara i england och jag älskar det. jo förresten, du vet väl maja att jag kommer den 25 mars.. var kan jag bo? kan vi bo hemma hos steve? bor ngn chris kvar i canters?

/en dusch skulle sitta fint

No comments: