Monday, February 02, 2009

hej i hast

jag är såååååå glad. seminariet gick finfint, jag beslutade mig för att analysera H&Ms CSR och det mottogs med entusiasm från professorn i kursen med samma namn. sen köpte jag en kappa på MQ som har kostat väldigt mkt men jag fick den för 400kr. kap. när jag sedan kom hem hade jag fått mail från min arbetsgivare som bad mig skriva en rapport (en veckas jobb) och för det får jag en lön jag inte ens i min vildaste fantasi hade förställt mig. studierna och all ansträngning börjar löna sig. sen för att bara gosa runt i all positiv anda hade jag även fått mail från deutschland där de bad mig komma på intervju. det är ett tysk företag som ska etableras i sverige och de behöver ngn som ska analysera den svenska marknaden.. och det är där jag kommer in. ihhha.. önska mig lycka till! nu ska jag ta bussen till odenplan för att dricka öl med cecilia, celia och mikaela på mosaik. vårt hak. /fia- nöjd och självgod

1 comment:

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog