Friday, February 13, 2009

..Then you can wish because I'm not here to fool around

undrar om munsar ar guds straff, som nagon slags mindre variant av, tja, svarmande grashoppor eller...boldpest. mer som guds sma tjuvnyp kanske. sen undrar jag ocksa varfor de kommer med exakta halvars-mellanrum, som att de helt kallt ligger dar och planerar och sen hoppar fram som att du trodde vi hade forsvunnit, men haha, det hade vi inte alls.

fredagen den 13e. nastan sa man vill ha nagon liten mini-katastrof for att fa sitt vidskepliga behov tillfredsstallt. eller sa ar det bara mitt humor. men just ja, jag har ju munsaren iaf.

jag borjar kursen pa mandag, men jag funderar pa att gora en "isefe sommaren -02" och springa langt darifran. allt pekar namligen pa att det ar en mardromsupplevelse. till och med kursledarna pekar pa det. en mardromsupplevelse man far betala for. typ som svindyrt tandlakarbesok eller paketresa till ngt riktigt svennigt charterstalle dar du maste ga pa alla aktiviteter och reseledaren heter typ christer.
hejda.

No comments: