Tuesday, May 01, 2007

urfahrblablabla.. and valborg




ahh.. hemska karusell.. man betala 3 euros och sen fick man må illa resten av kvällen.. när jag var liten så trodde jag förresten att jag hette karusell i efternamn istället för klusell (för den som bryr sig). i går var det valborg, vi hade en brasa framför raab bestående av tops ihopknutet med toalettpapper.. det rockade.. resten av kvällen spendera malin och jag i telefonkiosken på våning sex, folk trodde vi va höga men vi va ju bara glada!
btw, big party thursday.. irina is turning 23 years old!!
kisses all over
/sophie

1 comment:

Anonymous said...

hahaha, jag tror allt att det allra sista av vårt förstånd skakades ut under vår lilla åktur, fröken Karusell... (hahah, mycket roligt)men vem brukar inte sätta sig i en väldigt litet utrymme o läsa telefonkatalogen när alla andra partar ihop? Vi är ju ändå svenskor...