Sunday, May 13, 2007

platt fall..

.. för allt. men jag är riktigt glad för finlands vinst, bara dom vinner allt nu så är ordningen återställd. vad serbien gör vill jag inte kommentera, tycker nog att det är dags att ordna två separata tävlingar eftersom musiken och sättet vi röster på är så olika. eller så kan man skita i allt. knappt 7 veckor kvar på min erasmustid här i linz , österrike. men det är ju nu som det är som bäst, det är jag säker på. maja kommer om 1,5 vecka, om hon har en biljett det vill säga. själv ska jag jobba som en gnu tills dess med översättningarna och sephora.. för att inte tala om att läsa in mig på brasse regeringen till negotiation. nu har jag magknip, aj. jag tror jag missbrukar knäckebröd. angående sommaren så blir juli hemma i leksand. ska även ta hand om jättekissarna i språnga några dagar.. åsa, då får du komma och bo med mig om du vill=) vi kan gå igenom lotta och thomas filmförråd och äta popcorn, samt gå vilse i förorten. underbar idé. uhh, nu saknar jag dom. bild på mina små älsklingar. hmm tillbaks till sängen och böckerna. har magknip somsagt men armen är nog mindre bruten än vad den var i fredags. man får lixom välja.

puss&kram

/fia

1 comment:

Anonymous said...

hmmmm....