Monday, February 12, 2007

är vi bra eller inte..

.. jäkligt bra lixom, frågan är bara om det är åre, kexchokladen eller kungen? men ett e säkert att duktig är hon.. riktigt duktig. så detta inlägg e asså en hyllning till anja..


annars väntar 360 sidor special topic int. m-ment på mig.. o malin.. o irina.. yea yea. tillbax till linz om 1,5 vecka o sen zillertal för 1 vecka, trevligt trevligt.. frågar är vad yoggi har för planer. jag kanske kan smyga utanför korridoren på 6:e våningen, kan låsas leta efter.. hmm.. sandras nyckel elr MIN GAMLA MOBIL;-) tattva, nu ska jag läsa o leta kurser på kusss..
/george sand

5 comments:

Anonymous said...

vad hande med han den fula da, far han ocksa vara med och aka skidor? eller var han till sveriges nackdel rent marknadsforingsmassigt? har ar det soligt.. och jag sitter vid datorn och soker pa sexiga bamsefigurer... allt ar som sig bor. nu ska jag till stan och saga nagot snuskigt pa svenska till nagon amnesty-arbetare. eller liknande. bis.

Anonymous said...

hurra för Maria Pietilä-Holmner och usch så retligt att österrike vann.. men idag körde Benjamin Raich ut på första åket i storslalom.. man ska ju inte få storhetsvansinne. jag vill ha is..

Anonymous said...

someone seems here to have some kind of special abilities. impressive!

Anonymous said...

hej. Här i Etuna lunkar allt på som vanligt, försöker fatta vad &%¤#"$%&£#¤ "the turf game" är för nåt, och så gick jag visst med i Greenpeace igår. Annars händer väl inte så mkt. Har du hittat nån lämplig Bilbao resa? Puss å smisk, trädkramaren

Anonymous said...

yeah, 2nd round now.. ok, ive to admit, sweden doesnt show its best side (but it s probably just because the slope is so slippery) but wait till friday.. our girls are excellent..

malinpalin, det lutar fortfarande mot ryanair.. stansted-bilbao 2 ways.. kostar runt £120. jag loggar in på msn senare idag, måste plugga nu.. turf game texten är crap men jag äter is och är glad. Glad alla hjärtans dag på dig=) krampaktig kram