Tuesday, December 19, 2006

sweden, a part of norway..

.. it might be true, since expressen (http://www.expressen.se/index.jsp?a=799931) is such an estimable newspaper. however, do we have to change our language now? will i start to speak like vegard? and can i have some oil?

so, to change subject. my first days back home have been fine, what about yours maja? how is the great vallentuna? put up a pic for you so you can remember our glorious days back then (see above), i was 18 and you 19 (tihi) and babo was our queen. those were the days.. ska vi spana på tk:are i spåret när jag kommer? men de kommer bara att se oss som stavar.. utan stavar:-/
enought about that. also came across a pic from my one-day-trip to prague in november, put that thing up too.. cus i dont have any others for the moment.. i got lazy (to take photos) , to quote a good turkish friend of ours.

gonna harass kalle now. et henri, tu fai koi?

and not to forget: HAPPY BIRTHDAY SANDRA!!!!!! 24 rocks! according to bernie;-)

puss på broskbiten med blod på.. ahhhh.. o kanske en gammal artär.. (elr hur va det malin?) /Fia

4 comments:

Anonymous said...

why is albert in the middle between the foxy older ladies? is it because he's radiating such sexiness or is it because they know that he's involved in ruling the world...

Anonymous said...

Nice pic above ! mens are not all cute :) :) but i recognise 2 girls

I leave besançon on friday for xmas and then go to saarbrücken to join friends. Leave chambé on 28 december. .. On friday evening probably in charlys with maja's secret boyfriend :)... who knows if we play dart we coould meet rue d'italie swedish girls...


henry

Anonymous said...

Tjohoo på dig! Ba´fussa ba´fussa säger jag bara!! Hur va nyår? Jag å Johnny hade en trevlig afton minsann. :) Snart bär det av tillbaka... uuuh... jag fick sopläxan förresten. Hehe. Rolig kommentar på framsidan, hoppas hon inte sätter sig å översätter.. :S Jag har inte pluggat ett skit än så länge, har varit på biblioteket å skickat efter böcker till cross cult manag. arbetet... gott nytt år på dig iallafall, ses på allas vårat raaaab. Kramar Malin

Anonymous said...

hojhoj malin, gott nytt år på dig o johnny med. du drar imorgon ja, raab-waffe väntar på dig med ett leende.. jag mailar över min uppsats i schriftliche senare i veckan, jag har nästan varit duktig.. öhh. hörs i veckan på msn, jag kan vara ditt moraliska stöd under första veckan back på inavelsstället (fröken x vet inget om sånt, hon sover själv i sin säng;p). a+ ma belle!

/tandis feat. bajsmannen